Polish Prestige Hotels & Resorts
Tak się zaczęło…
W grudniu 1997r. szefowie ośmiu hoteli zawarli porozumienie o współpracy w ramach wspólnego programu marketingowego. Główną ideą programu uruchomionego z początkiem 1998 roku była potrzeba stworzenia alternatywy ofertowej dobrych polskich hoteli kultywując tożsamość regionalną, polskie dziedzictwo kulturowe i najlepsze wzorce hotelarskiej gościnności, wobec ekspansji globalnych sieci hotelowych na rynku. Chcielibyśmy wyróżniać się specyfiką oferty, różnorodnością bazy usług i pod wspólnym Logo umacniać rodzime hotele najmocniej identyfikowane z polską tradycją hotelarską.
W tym celu hotele współpracują ze sobą w uzgodnionych obszarach, zachowując przy tym autonomię i programową tożsamość, zaś w celu zwiększenia konkurencyjności naszej oferty, w 2005 powołaliśmy do życia Fundację"Polish Prestige Hotels", z zadaniem ścisłej koordynacji tej współpracy.
Hotele grupy Polish Prestige Hotels & Resorts, obok wysokiej jakości usług powiązanych z przyjętą w grupie główną linią programową, proponują Gościom korzystanie z nowoczesnych form zakupu usług hotelowych poprzez własny system rezerwacyjny on-line oraz program lojalnościowy "Prestige Club" .
Dziś…
W bieżącym roku, w 10-lecie istnienia programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts współorganizujemy lub sponsorujemy wiele imprez, które doskonale wpisują się w idee kultywowania polskich tradycji hotelarskich, gastronomicznych i kulturalnych.
Program lojalnościowy hoteli PPHiR, to:
- specjalne, niższe ceny na usługi noclegowe realizowane w Grupie Hoteli Polish Prestige Hotels & Resorts
- punkty, które każdy uczestnik może zmieniać na atrakcyjne nagrody
- co roku losowanie nagrody specjalnej.
Prestige Club to same korzyści!